We zijn weer in Zeeland !

29 januari 2024 - Kamperland, Nederland

En dan ben je gewoon alweer een week in Nederland.....

Het was een rare week, druk maar ook rustig. We genieten van de ruimte in en om ons vakantiehuisje, we genieten van vrienden en familie die we zien, we genieten van de houtkachel, van de vaatwasser, van onze eigen wc en douche en we genieten van de rust die we ook nog hebben !

We weten ondertussen wel dat uitschrijven uit Nederland een stuk makkelijker en sneller gaat dan inschrijven in Nederland, maar het is zoals het is, we moeten ons er maar bij neerleggen. Er zitten ondertussen alweer aardig wat uren in het regelen van heel veel dingen maar dat wisten we en dat vinden we ook weer leuk om te doen, alleen zou het fijn zijn dat sommige dingen net even iets makkelijker/sneller zouden kunnen.

Het fijne nieuws deze week is echter wel dat we een huurhuis hebben gezien, waar we best graag zouden willen wonen. Woensdag gaan kijken, dus nog even geduld en duimen.

We hadden al aangegeven dat we stoppen met de verhalen op deze site. Ik ben bezig om van alle verhalen en van de foto's een fotoboek te maken. Het mooie van deze site is dat ze al meteen een concept maken wat we dan naar eigen wens kunnen aanpassen. Ik moet er nog wel flink wat bladzijden en foto's uithalen want het concept staat op 538 pagina's !!! Dat is natuurlijk echt te veel.

Ik heb deze week geen foto's toegevoegd maar een mooie film van onze route van de afgelopen maanden.

Verder zijn wij altijd bereid om leuke campertips te delen, en is onze camper voor 2024 te huur ! Stuur gewoon even een mail naar [email protected] of kom gezellig om een bakkie

Iedereen bedankt voor alle leuke en lieve reacties

Liefs van ons

1. Rob Veerman:
    29 januari 2024
    Anders kun je altijd via Ter Apel weer binnen komen 😅😂 bedankt voor de mooie verhalen 😘
  2. Kees en Sanny Kommer:
    29 januari 2024
    Wij hebben genoten van jullie reisverhalen, ze zijn heel leuk geschreven en ook de foto,s gaven ons een mooi beeld van wat we zelf niet gezien of beleefd hebben. Bedankt voor het delen met ons en vele anderen. Heel veel succes bij het weer starten met de gewone dagelijkse activiteiten en groetjes van ons.
  3. De schoonzoon:
    29 januari 2024
    Ben nu al benieuwd naar seizoen 2!
  4. Marjolein:
    29 januari 2024
    Genoten van jullie verhalen, welkom terug in Zeeland. Heel veel succes met alles regelen en wie weet al een nieuw huisje. Hopelijk gaan we jullie weer zien met de poffertjes als jullie dat weer gaan oppakken. Lieve groetjes van ons
  5. Digna:
    30 januari 2024
    Ik heb genoten van al jullie verhalen. Wat is het snel gegaan. We komen elkaar wel weer ergens tegen. Succes met al het regelwerk en hopelijk vinden jullie snel een fijn huis.
  6. Coby:
    30 januari 2024
    Dank voor alle mooie verhalen en foto's leuk om te volgen.
    Succes met de volgende stappen.
  7. Niels en Bianca Kurvink:
    31 januari 2024
    Bedankt voor de verhalen en mooie foto’s en weer veel plezier in het nieuwe jaar

Jouw reactie