Bitterballen in Benidorm

19 januari 2023 - Benidorm, Spanje

Ja echt je lezen het goed ! We hebben vanmiddag bitterballen gegeten in Benidorm.

We moesten er zo'n 15 kilometer voor lopen maar dan heb je ook wat : 5 bitterballen per persoon !

En mooie is dan nog, zit je op terras en hoor je Dreischor is the best !!

Dan konden maar 2 personen zijn....onze buren van afgelopen weekend. Een super gezellig echtpaar uit Scharendijke, want nadat ik m'n verhaal zondag had geschreven gingen we uit eten op de camping. De buren tegenover en naast ons zaten er ook toen wij kwamen.  Echt ik kan je zeggen wat hebben we daar gelachen met z'n allen. De kok, het eten, de sfeer, wat een super gezellige avond !

Maandagochtend vertrokken er veel op camping La Estrada. Iedereen trok weer verder.

Wij naar Cap de Saint Antoni. De berg op met haarspeldbochten, smal, hoog en veel wind. Het was erg mooi boven maar te slecht om daar te blijven slapen. Via de andere kant de berg af en naar een gratis camperplaats in villawijk nabij het water. Prachtig groot parkeerterrein, erg rustig. In de middag nog lekker langs het strand gelopen en dinsdag stond de hike naar Cova Tallada op het programma. Prachtige wandeling, maar alleen Norman en Naud zijn kunnen doorlopen want de paden werden te gevaarlijk voor storm. Op sommige stukken touwen in de rotsen om je vast te houden op de smalle paadjes. Ik ben lekker met Storm terug gelopnaar het strand. De mannen zijn doorgelopen, Prachtige ervaring zeiden ze. Wel te veel wind d en teveel golven waardoor ze niet helemaal in de grotten konden.

Ze zijn denk ik ook al wel bij 15 garages, autozaken, trailerzaken, caravanzaken geweest voor nieuwe velg maar helaas.. geprobeerd nummers op de oude velg te vinden, de afstand vd gaten opmeten zodat onze technische auto hulplijn misschien iets voor ons kan betekenen want deze maat is in Spanje niet verkrijgbaar en Norman kan de nummers niet meer lezen, maar het is hem gelukt !!

Vandaag zijn ze vanuit Nederland opgestuurd ! Heel blij mee. We hebben ook besloten om hier op de camperplaats nabij Benidorm te blijven totdat ze binnen zijn. We rijden nu al anderhalve week met de reserveband en omdat de velg veel roest had aan de binnenkant en daarom lek is heeft Norman ook de andere velg bekeken en ook die ziet er niet op z'n best uit. Liever paar dagen langer hier dan straks ergens langs de weg stilstaan.

Tis hier ook echt wel leuk, mooie nieuwe camperplaats nabij Benidorm. En het weer is prachtig. Het waait mega hard maar uit de wind kun je gewoon heerlijk in T-shirt buiten zitten.

Horen van iedereen dat het wit is in Nederland, nou hier is het ook wit buiten, maar das het nieuwe grind van de camperplaats....

Net onderweg terug ging de zon al bijna onder en hebben we nog mooie foto's gemaakt.

Naud vermaakt zich hier ook prima. Vanmiddag mee om bitterballen, maar vanochtend was hij zelf al op onderzoek uit geweest. Toen hij terug kwam zei hij er rijden limousines daar. Weet je wat hij daarmee bedoelde, de dubbele scootmobiles. Dat zijn volgens hem scootmobiles met chauffeur. En ja het klopt we kwamen ze vanmiddag ook tegen.

Morgen willen we hier een mooie wandeling maken de berg op en we hopen dat zaterdag of maandag de velgen en de banden er zijn. Tot die tijd blijven we gezellig hier.

Benidorm

BenidormBenidorm

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique:
    20 januari 2023
    Heerlijk om te lezen hoe leuk jullie het hebben! 💖
  2. Miranda:
    20 januari 2023
    Mooie CP is dat, wij stonden er ook 2 weken geleden. Is niet erg om daar wat langer te staan!
  3. C.h.a dijst-floor:
    20 januari 2023
    waren de mensen uit scharendijke ook op door reis konden ze jullie van poffers aan zee
  4. John D:
    24 januari 2023