Vijfde week

30 januari 2023 - Tabernaswoestijn, Spanje

En dan rijden we gewoon onze vijfde week in......

Ik moest net echt even teruglezen tot waar we jullie hebben meegenomen in onze reis. We zien zo enorm veel, slapen op hele bijzondere plaatsen dat ik net dacht wat was de laatste ook alweer.

Dat was bij het stuwmeer net boven Benidorm. Toen we daar vertrokken zijn, gingen we natuurlijk eerst langs het afhaalpunt voor de banden en de velgen. Eindelijk zijn ze in Spanje ! Zitten ze al aan de aanhanger ? Nee...... soms zit het mee, soms zit het tegen. Maar we komen steeds stapje dichterbij en een keer zitten ze eronder.

Er zijn in Spanje heel veel plaatsen waar je met je camper mag staan en in Urbanova is dat zo ongeveer op het strand. Toen we aankwamen ging er net iemand weg op de eerste rij waardoor we dus echt op het strand stonden. Er was mega veel wind dus enorm golven. We konden er naar blijven kijken. Wat een uitzicht, net alsof we geen zee kennen....naast ons stonden mensen uit Limburg die zeiden steeds wat is de zee toch mooi. Het gekke is, in Zeeland was het zo gewoon dat hoorde er gewoon bij. En nu zie je ook zee en golven maar toch kijk je er anders naar.

Vanuit de wilde golven van de zee naar het stille water van Man Menor. Zaterdag hadden we afgesproken bij vrienden van Norman zijn ouders. Ze wonen sinds januari 2023 in Spanje en waren zo gastvrij dat wij nog wat belangrijke post naar ze mochten laten opsturen. Verzekeringspasjes en milieustickers hadden we wel digitaal gekregen maar de originele kwamen pas na 1 januari binnen.

2 nachten op een camping nabij geslapen en zaterdag bij ze om de koffie. Super gezellig ! Nog rondje gewandeld en als afsluiter heerlijk lunchen met z'n allen nabij het strand.

Rob en Ria wat wonen je mooi, wat was het gezellig en we komen elkaar zeker nog een keer tegen !

Eind van de middag nachtje dichtbij op een camperplaats om de volgende ochtend door te rijden naar Tabernas.

De "woestijn" van Spanje. Vele westerns zijn hier opgenomen. Een prachtig gebied. Mooie wandeling gemaakt en de camper staat op een hele bijzondere plaats. Op de foto's is het niet goed te zien maar als we naar buiten stappen is de kloof voor zo diep dat je je buik voelt als je naar beneden kijkt.

Net was het nog donker maar ik ga nu toch zo kijken of de zon al opkomt want denk dat dat nog wel paar mooie foto's zullen worden.

We gaan vandaag proberen om toch aan de kust weer plaatsje te vinden want in de bergen is het stuk kouder.

De foto's staan in de map, en als er zo nog mooie zijn  van de zonopkomst zet ik die er zeker vandaag of morgen nog bij.

Tussen de foto's staan er ook nog van het karten. De mannen hebben van de week even voor wat snelheid gekozen !

Groetjes en liefs van ons

1. Rob Veerman:
    30 januari 2023
    Wat een mooi verslag en leuke foto's, jullie bezoek was ook erg gezellig en voor herhaling vatbaar. Geniet lekker van de omgeving en van elkaar,maak mooie herinneringen dikke knuffel Rob & Ria
  2. Rinus:
    30 januari 2023
    Met plezier lees ik jullie reisverslagen. Fantastische om zo jullie ervaringen en hoe jullie genieten mee te kunnen maken. Genieten maar!
  3. Circa kommer:
    30 januari 2023
    Blij dat het maandag is,al weer z'n leuk reis verhaal. Wat een mooie natuur en mensen komen jullie tegen ,genieten maar hoor groetjes.
  4. Jenneke Marquenie:
    30 januari 2023
    Wat vliegt de tijd - alsof het gisteren was dat ik over jullie las in de PZC en ik mijn Wereldschoolcollega's app'te: "We worden genoemd in de krant!"
    Niet te snel reizen hoor, je hebt alle tijd van de wereld. Groeten uit Middelburg!
  5. Natascha Van Genderen:
    30 januari 2023
    Jullie maken elke dag zoveel mee dat je het zelf ook bijna zou vergeten.
    Gelukkig kunnen jullie het zelf terug lezen in Jullie reisverslagen. 😉
  6. Coby:
    30 januari 2023
    Heb weer genoten van jullie verhaal en de foto's.
  7. Mirjam:
    31 januari 2023
    Wat genieten jullie heerlijk van alles! En op super mooie plekken. Leuk om toch een beetje met jullie mee te reizen door de gezellige reisverslagen! Blijf genieten en ik kijk uit naar het volgende verhaal 😘