Klusjesdag en Diana voor het eerst in de camper gereden

6 november 2022 - Kamperland, Nederland

We zitten niet stil....

Op onze vrije dagen zijn we druk met de laatste klusjes en niet alleen dat...de vrije dagen gaan ook steeds vaker samen met een lunch, borrel of eten met vrienden of familie.

Zo ook afgelopen weken. Diana was 2x lunchen met oud collega en schoolvriendin. Het lukt d'r makkelijk een middagje bij te kletsen, en dat is ook leuk.

We vinden het fijn de komende weken  als het nog past in de agenda's, want die staan al best vol, vrienden en familie nog even persoonlijk te zien. Het zal niet meer met iedereen lukken maar we doen ons best !

Ook waren we een weekend weg met John en Anja. Dit doen we ieder jaar in combinatie met een wandeltocht en stedentripje. Deze was weer super gezellig maar ook weten we dat de volgende pas over 1,5 of 2 jaar zal zijn. In Nederland dan, wie weet hoe het loopt. Haha passende woordspeling lopen dat doen we in zo'n weekend veel, heel veel !

In de camper heeft Norman de wc/doucheruimte voorzien van nieuw blad, wasbak en kraan. Echt heel mooi geworden.

Het hefbed is eruit gehaald dat scheelt echt heel veel ruimte binnen. De aanhanger is geschilderd aan de voorkant en aan de achterkant zitten de logo's erop.

En tijdens het klussen zei Diana opeens ik wil wel eens even in de camper rijden...nou iedereen weet dat ze de bus van Poffers aan Zee al te groot vond en nu opeens uit het niets rijden in de camper...Maar wat ze wil doet ze dus op naar het Veerse Meer. Het ging super goed. Vond het echt erg leuk, dus voor iedereen die soms denkt gaat alleen Norman rijden deze reis ? Het antwoord is : nee !

Verder is Storm super graag in de camper. Hij ontsnapt uit de kleinste gaatjes van de tuin om maar bij ons in en om te camper te kunnen zijn. De camper staat tegenover ons huisje.

Naud gaat nog naar school. Herfstvakantie is voorbij dus het aftellen voor hem is ook echt begonnen. Op z'n stage gaat het erg goed en op school haalt tie nog prachtige cijfers.

Vandaag klussen we weer verder en zal hopelijk het gereedschap in de camper plaats gaan maken voor persoonlijke spullen en dingen die mee gaan op reis!

IMG-20221105-WA0012IMG-20221105-WA0007IMG-20221105-WA001120221105_120916IMG_20221105_171016_66820221105_125052

1. Lutina:
    6 november 2022
    Leuk om jullie te volgen heel veel plezier
  2. Lenie buijs ( camping de Grevelingen:
    6 november 2022
    Leuk om jullie zo te volgen
  3. Circa kommer:
    Het ziet er mooi uit
    Leuk dat ik jullie zo kan volgen
  4. Anneke Bouman:
    7 november 2022
    Leuk en gezellige dat ik jullie kan.volgen tijdens de reis.
  5. Rosalinde:
    8 november 2022
    Ik kijk erg uit naar jullie reisverhalen! Ik heb me aangemeld.