Naam:
Foto’s:
1611
Video’s:

Over ons

Wij zijn Norman, Diana en Naud. Samen met onze ruwharige teckel Storm vertrekken wij in januari 2023 voor een reis door Europa met onze camper en aanhanger.

We hebben altijd de wens gehad om dit een keer te doen, later, later als we groot zijn. Later als we met pensioen mogen, als de kinderen groot zijn.... Soms gebeuren er dingen waardoor je denkt maar waarom uitstellen voor later. Wat als we gewoon eens kijken of het niet gewoon nu kan. Nu ?!

Ja inderdaad nu ! We hebben onze banen opgezegd, ons huis verkocht en we gaan het gewoon doen.

Norman is 50 jaar, vijverhovenier en poffertjesbakker van beroep. Rare combinatie ? Ja dat is het zeker. Wij hebben sinds 2017 een eigen bedrijf Poffers aan Zee, een foodtruckboot op wielen waarin wij Oudhollandse poffertjes bakken op festivals, evenementen, bedrijfsfeesten, familiefeesten, campings, jachthavens en daar waar vraag is. Door de week werkt Norman nog 3 dagen in het bedrijf van zijn broer.

Diana is 49 jaar, ambtenaar en doet voor Poffers aan Zee de gehele marketing, boekhouding en gaat ook altijd gezellig mee naar alle opdrachten.

Poffers aan Zee is een soort uit de hand gelopen hobby, waarin we echt 5 jaar met enorm veel plezier hebben gewerkt. Wat een bijzondere mooie tijd hebben we gehad. Maar ook dit zetten we voorlopig even stil, tenminste......de boot gaat in Nederland in de stalling maar de poffertjesplaat gaat mee op reis. Je weet maar nooit waar in Europa we een keer gezellig kunnen bakken

Naud is 14 jaar, een echte puber die niet graag in de scholbanken zit en enorm veel zin heeft in dit avontuur !

Storm is onze ruwharige teckel en zoals dat hoort bij een teckel enorm eigenwijs, waakzaam en beste maatje van Naud.

Over onze reis

Onze reis gaat in januari 2023 beginnen, echter begint het voor ons eigenlijk al wel op 1 oktober 2022. Deze dag verhuizen wij naar een vakantiewoning ivm de verkoop van onze woning.

Vanuit daar worden de laatste voorbereidingen getroffen voor de reis : Dijst, Ko & Junior van Zeeland naar......

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

Albanië, België, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, San Marino, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden.