Welkom op ons reisblog!

29 september 2022 - Kamperland, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Onze reis gaat in januari 2023 beginnen, echter begint het voor ons eigenlijk al wel op 1 oktober 2022. Deze dag verhuizen wij naar een vakantiewoning ivm de verkoop van onze woning.

Vanuit daar worden de laatste voorbereidingen getroffen voor de reis : Dijst, Ko & Junior van Zeeland naar......

1. Reislogger:
    29 september 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marco en Truus:
    30 september 2022
    Succes! Mooie herinneringen gaan maken!
  3. Marjan:
    30 september 2022
    Geweldig, heel veel succes! Een mooi avontuur!
  4. Monique:
    30 september 2022
    Wij wensen jullie veel sucses met jullie nieuwe avontuur,en lezen en leren graag mee
  5. Janet:
    30 september 2022
    Wij wensen jullie veel mooie avonturen toe. En geniet van alles wat op jullie pad komt.
  6. John:
    Geniet van alles!!!
  7. Natascha Van Genderen:
    1 oktober 2022
    Ontzettend veel reis plezier.
    Wij gaan jullie zeker weten volgen,alvast heel veel succes met de laatste voorbereidingen.
  8. Hans en Anke:
    1 oktober 2022
    Heel veel plezier en ga genieten en maak er iets moois van. We gaan jullie volgen .
  9. Corina:
    1 oktober 2022
    Heel veel plezier. En we gaan jullie zeker volgen.
  10. Ingrid gutteling:
    1 oktober 2022
    Heel veel succes en plezier en ik ga jullie zeker volgend !
  11. Adrie en Suus:
    1 oktober 2022
    Ook wij wensen jullie een mooie reis toe waarbij mooie herinneringen gemaakt worden. Heel veel succes en we volgen jullie...
  12. Miranda:
    1 oktober 2022
    Wij gaan jullie volgen.geniet van jullie reis.
    Succes met alle voorbereidingen.
  13. Joes:
    8 oktober 2022
    Super spannend allemaal!! Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen. Ik ga jullie zeker volgen 😉
  14. Priscilla Hopman:
    6 november 2022
    Wat een gaaf plan, heel veel plezier en ik volg jullie!
  15. Rosalinde:
    8 november 2022
    Toen ik van de week jouw verhaal hoorde.. Een prachtige stap in je leven, veel qualitytime met je eigen gezin. Ik ga je erg graag volgen en zie al dat het lijkt dat we een gezamenlijke kennis hebben (Natascha van Genderen van Wetland Cats misschien?) Gaaf!! Heel erg veel plezier!