Weekend door Zeeland

14 november 2022 - Kamperland, Nederland

Ons weekend is weer bijna voorbij....

Naast dat Norman weer veel geklust heeft aan de camper was het ook een weekend waarin we gewoon iedere dag met de camper op stap zijn geweest !

Norman heeft een nieuwe trap gemaakt. De instap is heel erg hoog en het trapje dat uitschuift best laag dus hij heeft na denken, meten, zagen, boren en weer denken het voor elkaar gekregen om een nieuwe te maken. Beter en veiliger voor ons en Storm.

Vrijdagavond zijn we met de camper naar Bruinisse gereden. Borrelen en de camper laten zien bij vrienden. Super gezellige avond.

Zaterdag, zoals jullie al hebben kunnen lezen met m'n ouders naar Westkapelle geweest.

In de avond ging hier in het vakantiehuis de pizarette aan om met vrienden onze eigen pizza's te maken. Blijft leuk en gezellig.

Zondagochtend zagen we in onze app groep dat een gezin die vrijdag aan hun avontuur zijn begonnen via Zierikzee en de Zeelandbrug Nederland gingen verlaten. Dus hup vroeg de camper in en op naar Colijnsplaat om hun nog even te spreken en goede reis te wensen.

Vandaag gingen we met de camper naar Norman zijn ouders bij de nieuwe traplift kijken. Sinds vorige week kan z'n moeder nu met deze lift naar boven.

Op weg naar huis heerlijk op de Brouwersdam gestopt en bij het strand onze broodjes gegeten.

Met dit soort weekenden, en kilometers maken met de camper, komen we alvast beetje in de camper modus !

Op naar vrijdag dan gaan we heel weekend met de camper op pad.

1668439004953IMG-20221114-WA001020221113_135843

1. Circa kommer:
    15 november 2022
    Jullie genieten nu al volop van jullie camper
    Zijn jullie al een beetje gewend aan het rijden er mee