1 januari 2023 - Kamperland, Nederland

En dan is het gewoon 1 januari 2023 !

Het jaar is voorbij gevlogen. Een jaar met voorbereidingen, een plan dat toen nog ver weg was maar wat nu gewoon echt gaat gebeuren.

Maar wat hebben we 2022 goed afgesloten. Vaak werd gevraagd waarom begin januari vertrekken, niet begin van de kerstvakantie, of waarom niet al in September. Nou dat had diverse redenen maar 1 daarvan was ook Naud ! Zo klein als tie was, al helemaal gek van vuurwerk. Sliep toen hij 4 was al met de vuurwerkfolder onder z'n kussen. En ja wij nemen afscheid van ons leven hier, ons werk, vrienden en familie maar als je 14,5 bent besef je dat soort dingen ook enorm en was zijn wens van afscheid nemen met z'n vriendengroep Oud & Nieuw vieren in Kamperland. En omdat we toch wat betreft werk tot eind 2022 in Nederland zouden zijn hebben we gezegd oké jij viert Oud & Nieuw echt nog in Kamperland.

Nou ik kan jullie vertellen dat het best spannend was, want ze steken geen sterretjes meer af...  Maar we zijn trots op hoe hij het heeft gedaan ! Toen wij om half 3 thuis kwamen vannacht was tie ook net binnen, vuurwerk op, super leuke avond gehad en de schade..... 1 brandblaardje. Maar ook kwamen de tranen, en dat mag, hij zal z'n vrienden zeker missen !!

Wij waren eind van de avond naar de Veerweg gelopen, bij onze oude buurtjes wat drinken, aftellen naar 00:00 uur en met z'n allen bij de buurjongen zijn vuurwerk kijken.  Wat vond hij dat mooi, zoveel publiek.

Het was echt leuk nog even met z'n allen daar te zijn. 3,5 jaar naast elkaar wonen is veranderd van buren naar vrienden. Derek, Agnezka, John, Astrid en de kids wat hebben we een mooie tijd met jullie gehad in Kamperland.

We sloten de dag af waarmee we begonnen waren. Champagne en een oliebol....in de ochtend was ik namelijk ook bij de bootcamp gedag wezen zeggen. Ik ben totaal niet sportief maar toen ik 3,5 jaar geleden m'n eerste proefles had, had niemand, en ik zeker niet, bedacht dat ik dat vol bleef houden. Maar de manier hoe Ramon les geeft, iedereen op zijn eigen niveau kan en mag trainen, de enorme gezelligheid en de super enthousiaste groep kreeg het voor elkaar dat ik toch bijna iedere zaterdagochtend of donderdagavond door weer en wind burpees, squats en push ups maakte.

En ja dan wordt je wakker  na een zeer korte nacht en is het tijd om de laatste dingen in te pakken.

We hebben de afgelopen 2 maanden gebruikt om persoonlijk afscheid te nemen van vrienden, familie en collega's en die momenten zijn ons enorm dierbaar. Echt super super bedankt daarvoor.  Lunches, diners, pizzarette, borrels, brunchen, thee, wandelen, taart. Het was altijd en overal gezellig, er is wat afgekletst en gelachen.

Het laatste afscheid nemen we vanmiddag. Even langs onze ouders en natuurlijk Chris en Dennis. Ik weet nog goed wat Chris zei toen we het haar vertelden....had je dit niet 10 jaar eerder kunnen doen ? Nee, sorry. Maar ze zijn altijd welkom !!

Oh ja en voor wie het nog gemist heeft, al kan dat niet volgens mij, zo groot was het stuk en de foto. Er stond een mooi stuk in de PZC afgelopen zaterdag.

Vanaf vandaag zullen we ook proberen om de kaart in deze blog bij te houden, nog niet eerder geprobeerd dus weet niet of het handig gaat zijn.

Iedereen de beste wensen voor 2023 en wil je een berichtje als er een nieuw verhaal is ? Schrijf je in voor de nieuwsbrief. Vergeet deze daarna niet te bevestigen.

1. Miranda:
    1 januari 2023
    Nog maals heel veel veilige km en geniet daar waar je bent .En dat Chris en Dennis komen weet ik zeker.!
    Groetjes Ron en Miranda Nieman
  2. Monique:
    Het avontuur gaat beginnen! Geniet ervan!! X
  3. Dijst, Ko & Junior:
    Die komen zeker !
    Een prachtig stel die 2 !!
    Die redden het wel met elkaar en met Balou daar in hartje Breda
  4. Circa kommer:
    1 januari 2023
    En ineens is het tijd om te vertrekken een mooie reis en veel veilige kilometers Groetjes Tante Cis
  5. Chris:
    ❤️❤️
  6. Joes:
    Heel veel plezier 😘😘😘
  7. Ellen:
    1 januari 2023
    Heel veel plezier, dat jullie mooie herinneringen mogen maken met elkaar.
    Op naar het avontuur. Rij voorzichtig.
    Groetjes familie Harms Dreischor
  8. Coby:
    1 januari 2023
    Ik wens jullie een mooie tijd toe en vele veilige kilometers. Geniet ervan en ik ga het volgen. Groetjes Coby
  9. Ellen:
    1 januari 2023
    En nu is het zover! Heel veel (rij)plezier en mooi momenten toegewenst! Ik blijf jullie volgen, dank voor al je verhalen tot nu toe💚 groetjes Ellen
  10. Marjolein:
    1 januari 2023
    Lieve allemaal, heel veel plezier, succes met jullie avontuur wat vanaf vandaag gaat beginnen.
    Ik blijf jullie uiteraard ook volgen. Veel veilige kilometers en blijf op jullie zelf passen.
    Groetjes Ben, Marjolein en Duke
  11. Rosalinde:
    1 januari 2023
    Gelukkig Nieuwjaar, op naar prachtige avonturen!! Geniet met je gezin en leef deze tijd volledig. Ik kijk uit naar jullie verhalen!
  12. Annelies:
    1 januari 2023
    Gelukkig Nieuwjaar! Eindelijk is het zover. Heel veel plezier tijdens jullie nieuwe fantastische avontuur. Ik kijk uit naar de verhalen. Gr. Annelies
  13. Natascha Van Genderen:
    1 januari 2023
    De beste wensen voor jullie allemaal.

En dan is het zover.
    Ga er van genieten, ontdekken, beleven, herrineringen maken.

Ontzettend veel plezier.
    Ik blijf jullie zeker weten volgen.

Dikke knuffel.
  14. Marleen & Hetty:
    1 januari 2023
    Geweldig! Goed bezig ! We gaan jullie volgen!!!
  15. Christel:
    Geniet ervan 😘
  16. Mirjam:
    1 januari 2023
    De beste wensen voor een mooi en avontuurlijk nieuwjaar!

Wat is de tijd snel gegaan. De mooie plannen, het er naar toe leven, de voorbereidingen en steeds serieuzer werd het en nu is het zover….. Nog steeds veel bewondering voor alles wat jullie gedaan hebben om dit mooie avontuur aan te gaan! Geniet ervan.
    Mooie bestemmingen en vooral veel veilige kilometers.
    Ik blijf de leuke verhalen en jullie volgen!
    Maak mooie herinneringen met elkaar!
    Groetjes Mirjam
  17. Digna:
    1 januari 2023
    Goeie reis en heel veel plezier.
  18. Truus Dijst:
    2 januari 2023
    Gelukkig en een gezond 2023 en geniet van alles wat op jullie pad komt en een goede en veilige reis🍀
  19. Ron Nieman:
  20. Nina Van Buggenhout:
    2 januari 2023
    Hallo Diana en familie, wij wensen jullie het allerbeste voor 2023! Geniet van dit avontuur, maar wees toch ook voorzichtig hé! Vele groetjes van jouw ziekenhuisbuddy van zeven jaar geleden in UZ Gent!!!
  21. Annet en Kees:
    2 januari 2023
    veilige reis samen en ontzettend veel GENIETEN!
  22. Monique van Campen de winter:
    2 januari 2023
    Voor jullie ook het allerbeste en dat jullie dromen nu echt de waarheid mogen worden is ontzettend fijn voor jullie.
    Spanend om jullie te mogen volgen in jullie avontuur.
  23. Anneke Terwiel:
    2 januari 2023
    En dan zit nacht 1 er gewoon echt op !!!!! you did it.
    Heel veel plezier, gezelligheid, geluk en de nodige wijsheid op jullie reis. wij kijken uit naar jullie verhalen.
    Groetjes, Anneke en Marc
  24. Berkel Marjan:
    Veel plezier!
  25. Jenneke Marquenie:
    2 januari 2023
    "Thuis is waar het anker valt" - Veel mooie ervaringen gewenst voor jullie!