We zijn vertrokken !

2 januari 2023 - Champillon, Frankrijk

Wat enorm veel leuke reacties op ons vorige verhaal. Zo leuk dat jullie ons volgen

Mijn plan is ongeveer één keer per week een verhaal maar dacht nu we net vertrokken zijn, zijn jullie vast benieuwd naar ons afscheid en onze eerste dag.

Gisterochtend dachten we wel even in te pakken. We hadden toch niets meer. Nou niets was minder waar. Wat een spullen nog, vakantiehuis leeghalen, opruimen, schoonmaken en alles in de camper nog plaatsje geven. Vanwege de vele regen afgelopen weken stond de camper niet meer iedere dag ons dus alles was verzameld en moest er nog in...

Maar het is gelukt, plan was rond 14 uur naar Dreischor om Norman zijn ouders even gedag te zeggen. Dat werd uurtje later.

Bakkie koffie/thee, wat lekkers en daarna nog even snel bij Eric en Marjan naar binnen.

Door naar Zierikzee. Chris en Dennis waren er al. De laatste spullen werden nog even uitgewisseld  en we kregen nog een pakket vol lekkers.

Naud had gevraagd of we niet in Zierikzee bleven slapen maar toch vast stukje gingen rijden. Ja waarom niet? Dus na met z'n allen gegeten te hebben was het echt tijd !!!

Op naar buiten, naar de camper. Laatste knuffel, laatste tranen en klaar, klaar voor vertrek.

We zijn naar een camperplaats in Wouw gereden. Het weer was slecht en we waren echt moe. Oud & Nieuw, zeer kort nachtje, inpakken en drukke dag.

Bedden waren al opgemaakt, dus Storm uitlaten, nog wat drinken en lekker naar bed.

We hebben lekker uitgeslapen, bakkie thee en rustig opgestart  om 10 uur Naud wakker gemaakt met het plan rond half 11 te vertrekken. Dit werd uurtje later ....  Er stonden nog 3 campers en iedereen ging beetje tegelijk weg. Eerst even kletsen met elkaar want alle 3 woonden ze al enkele jaren in hun campers en de eerste zei ik rij eerst dan komt er ruimte. Nou helaas, die zat vast. Dus met z'n allen duwen. Nummer 2, ook vast....weer effe duwen. Toen wij, maar wij stonden andersom en het liep iets af dus we konden eraf.

We zijn door België afgezakt naar Frankrijk. En bij de grens stopte eindelijk de regen en kregen we zon. Heerlijk, dan ziet alles er toch opeens anders uit...

We zijn nu op een camperplaats in de champagne streek net onder Reims.  Morgen gaan we verder.

Groets en tot ons volgende verhaal  !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ed dijst:
    2 januari 2023
    zo de kop is er af, nu gaat het pas echt worden, fijne tijd, waar jullie ook zijn. Groeten pa.
  2. John:
    2 januari 2023
    Waren jullie het eerste nachtje in de buurt hahaa
  3. Janet:
    2 januari 2023
    Hoi Diana, Norman en Naud.
    Zo op de eerste dag van jullie vakantie heb ik op verschillende momenten van de dag aan jullie gedacht.
    Waar zouden ze nu zijn? Hebben ze net zulk weer als hier?
    Het is heel leuk om te lezen dat jullie eerste dagje goed is verlopen. goede reis en ik kijk al uit naar jullie volgend reisverslag.
  4. Monique:
    2 januari 2023
    Van mij mag je elke dag een stukje schrijven hoor! ;-)
  5. C.h.a dijst-floor:
    2 januari 2023
    Geweldig die kok ja je rijd gratis mee dus dan maar voor kok spelen
  6. Joes:
    2 januari 2023
    Geweldig 🤩 Ik heb ook al veel aan jullie gedacht. Hoever zouden ze al zijn 😜 Goede reis verder 🚐😘
  7. John en Astrid:
    2 januari 2023
    Hoi oude buurtjes ik heb al 4 x gekeken of er al een nieuw verhaal was geschreven.Heel veel plezier en stuur ook een beetje zon onze kant op.😘🙋‍♀️
  8. Circa kommer:
    2 januari 2023
    De kop is eraf 1ste dag al in Frankrijk gekomen en ook de zon al ontmoet geweldig goede reis en tot je volgende verhaal groetjes tante Cis
  9. D.holierhoek:
    2 januari 2023
    Veel plezier en een goede veilige reis!
    Fam.Holierhoek
  10. Hanny:
    2 januari 2023
    Geweldig hoor! Veel succes en geniet van jullie avontuur!
    Groetjes Hanny
  11. Christel:
    2 januari 2023
    Heerlijk alleen maar genieten nu de reis is nu echt begonnen 😎
  12. Rosalinde:
    2 januari 2023
    Lekker relaxed en rustig ondertussen op pad. Leuk om gelijk al in Wouw mensen te ontmoeten! En naar de zon lijkt me heerlijk! Je mag gerust dagelijks een kort verhaaltje schrijven, alleen maar leuk om zo mee te reizen! Geniet er met volle teugen van!
  13. Adrie heyboer:
    3 januari 2023
    Heb ook veel aan Julie en aan jullie ouders gedacht zondag weet nog hoe dat voelde toen Marjan alleen naar Engeland ging en op de boot stond, maar nu kunnen jullie er van gaan genieten,goede reis oom Wim en tante adrie
  14. Corina:
    3 januari 2023
    Eindelijk is het nu echt zo ver. Geniet van jullie reis en het is erg leuk om jullie verhalen te lezen. Groeten Familie Berrevoets
  15. Monique van Campen de winter:
    3 januari 2023
    De grootste stap is gemaakt.
    Afscheid nemen en vertrekken is toch iets anders dan dat je er van dacht waarschijnlijk.
    Heel veel veilige kilometers en nog meer plezier.
  16. Johan en Heleen Goemans:
    3 januari 2023
    We wensen jullie een mooie reis, de reis van jullie leven misschien wel.
    Hartelijke groet uit Zonnemaire.