De laatste loodjes

29 december 2022 - Kamperland, Nederland

Oh echt wat komt het dichtbij !!!

Vandaag had ik mijn laatste werkdag, nou ja werkdag. Spullen inleveren, laatste dingen overdragen, oliebollen eten en lunchen met mijn twee directe collega's. Want ze zeggen wel eens je collega's zie je soms meer dan je eigen gezinsleden. Nou zo voelde het soms ook wel. Wat hebben we een mooie tijd gehad met elkaar. Een team van 3, een hecht team, een gevarendriehoek, die 3 dames, die van 0.10, de dames minima. Maakt niet uit hoe ze ons noemden wij wisten gewoon precies wat we aan elkaar hadden. We waren echt een TEAM.

De afgelopen dagen waren eigenlijk zoals de afgelopen tijd. Laatste dingen regelen, opruimen en uitzoeken. Dit samen met afspreken met vrienden en familie, relaxen en ons voorbereiden.

De kerstdagen waren erg leuk. De dag voor kerst zijn Chris en Dennis gekomen. In de avond met 1 auto naar Dreischor voor Kerstavond. In de auto natuurlijk al volop lol want voordat we weg konden uit Kamperland moest Norman eerst even de auto van Chris uit de natte grasbaan duwen... Toen we in Dreischor kwamen stond er een prachtig buffet klaar in het nieuwe huis van Eric en Marjan. Norman zijn ouders waren er en even later stapten ook opeens Kicky en Daniel binnen met hun dochtertje Kyra. 3 weekjes oud, te lief, te schattig, wat een poppetje. Morgen gaan we nog even bij d'r kijken.

Chris en Dennis bleven gezellig bij ons slapen, dus bij terugkomst in Kamperland hebben we nog wat gedronken en de kerstkado's uitgepakt. Blijft leuk en gezellig. De volgende dag kerstontbijt en toen ze terug waren naar Breda, keken we eens naar buiten en besloten we er maar een dag met bankzaken van te maken. Laptop aan, All You Need is Love erop van de avond ervoor en daarna serie kijken. Nog nooit zo'n relaxte eerst kerstdag gehad volgens mij. Tweede kerstdag kwamen er vrienden brunchen en was het weer buiten weer iets beter zodat we nog een hele lange wandeling hebben gemaakt.

De komende dagen gaan we de laatste dingen inpakken en zondag zullen we de deur hier in Kamperland achter ons dicht doen !

We zijn er bijna klaar voor........

Kerstavond Laatste werkdag

1. Anneke:
    29 december 2022
    Jaja, de gevarendriehoek is ontmanteld. Wat hebben we een leuke tijd gehad met ons drieën. Zoveel gelachen, niet normaal. Ik ga je missen!!!
  2. Yvonne:
    30 december 2022
    Zeg dat wel; een hecht team. We konden bij elkaar zijn zoals we waren. Leren kennen via het werk, maar nu voelt het veel meer dan dat. En wat een collega missen we aan jou; betrokken, open blik, mensgericht, veel kennis en een vechter voor het team. Altijd het beste willen voor de bewoners, onszelf en uitvoering van het werk. Wat hebben we vaak de slappe lach gehad, maar ook tranen. Ik zal je missen, echt. Maar ook heel trots op jou (jullie) dat de stap genomen is om op reis te gaan. Weg van de gevestigde orde, regeltjes en belemmeringen. Op naar een nieuwe horizon met ongekende avonturen. Het gaat jullie goed en ik blijf je volgen. Tot weerziens!
  3. Karin:
    31 december 2022
    Heel veel succes met jullie reis.