12 maanden later zeggen we nog 12 nachtjes !!

20 december 2022 - Kamperland, Nederland

Dit weekend is het al kerst, vorig jaar rond deze tijd kwamen onze plannen die al jaren in een la lagen er eens uit om te bekijken wat mogelijks is. Kijk nu bijna 12 maanden later zeggen we gewoon nog 12 nachtjes !!

Het is voorblij gevlogen en ik moet zeggen op dit moment is het zelfs zo dat we ons (t)huis missen ! Ik hoor jullie denken, ze missen hun huis ??  Ja klopt ! De camper staat paar dagen in de garage en we missen hem gewoon een beetje !

We hadden afgesproken dat tie maandag nog voor een grote beurt naar de garage zou gaan. Norman had gevraagd om meteen nog wat grote dingen na te kijken en de APK te vervroegen zodat we dat niet in juni hoeft.  Allemaal geen probleem. De garage belde donderdag of we de camper iets langer konden missen want dan gingen ze er vrijdag al aan beginnen. Voor ons prima want hele weekend was toch druk. Door de enorme gladheid afgelopen dagen was het erg druk bij de garage en hebben ze in overleg met ons gevraagd of tie nog dagje langer kon blijven. Tuurlijk zeiden wij we hebben hem nog niet nodig. Maar moet eerlijk zeggen dat we vanmiddag beide zoiets hadden van hoop dat ze vandaag nog bellen dan gaan we hem snel halen !

Norman heeft donderdag zijn laatste werkdag gehad. Zijn broer en schoonzus, tevens zijn werkgevers, hadden ons uitgenodigd om in Zierikzee een hapje te eten. Erg leuk, we waren met 6 want Naud was mee en ook Kim, ons nichtje die in Aruba woont,  was afgelopen week in Nederland en kwam mee. Gezellig om zijn werktijd zo af te sluiten met elkaar.

Van de week vroeg iemand of ik nog wel eens thuis kook ? Je zou haast denken van niet zoveel zijn we overal met iedereen. Maar nogmaals we genieten er enorm van.

Naud had maandag zijn laatste echte schooldag, vrijdag nog kerstontbijt en dan zit het erop. We krijgen heel veel de vraag hoe gaat hij het dan doen met school straks ? Hij kan online lessen volgen maar zoals we tegen iedereen zeggen je hebt kinderen voor in de schoolbanken en je hebt kinderen die passen daar niet in. Naud past daar niet in en komt er echt wel ! Er zijn meer wegen die je brengen naar je toekomst.

De komende dagen gaan we nog verder met de laatste administratieve zaken regelen, gezellig kerst vieren met familie en vrienden en de camper inpakken.

Iedereen hele fijne kerstdagen !

1. Marjolein:
    20 december 2022
    Heel veel succes met de laatste dingen regelen.
    Geniet van de feestdagen met jullie familie en vrienden.
    Heel veel geluk en reisplezier in 2023. Jullie uitdaging gaat dan beginnen.
    Lieve groetjes Ben, Marjolein en Duke
  2. Rinus:
    20 december 2022
    Spannend hoor en het gaat nu heel snel! Genieten maar!
  3. Natascha Van Genderen:
    20 december 2022
    Hele fijne en gezellige dagen nog hier in Zeeland.
    Nog 12 dagen uitkijken naar jullie nieuwe avontuur.

Ik ben zo benieuwd naar al jullie verhalen
  4. Niels en Bianca Kurvink:
    20 december 2022
    Veel plezier en fijne dagen
  5. Adrie heyboer:
    21 december 2022
    Goedemorgen erg leuk om jullie zo te volgen,fijne dagen nog in ons Zeeuwse land,veel geluk en gezondheid rij voorzichtig dan komt alles goed Diana, norman en naud we denken aan jullie ,groetjes vanuit middelburg tante Adrie en oom Wim en ook van de rest van de fam heyboer .
  6. Circa kommer:
    21 december 2022
    Het is bijna zo ver en best wel spannend. Geniet van jullie mooie avontuur en rij voorzichtig met die grote camper en aanhanger. Eerst nog even genieten van de kerstdagen en de jaarwisseling met de familie en dan gaat het echt beginnen goede reis en veel plezier. Groetjes tante Cis
  7. Truus Dijst:
    22 december 2022