6 maanden, 182 dagen, 4368 uren

1 juli 2023 - Hanstholm, Denemarken

1 juli 2023
6 maanden, 182 dagen, 4368 uur onderweg op onze reis door Europa.
We hebben honderden foto's, hier een kleine selectie ( zie video)

We zijn al in 11 landen geweest, ruim 13.000 kilometer gereden, 412 potjes kaarten, veel gelachen, veel gezien, geleerd en ervaren. We zullen jullie alle keren wc legen, water vullen, diesel tanken, overnachtingen zoeken etc besparen.

En is het alleen maar leuk en vakantie  ?
Nee natuurlijk niet.
We mopperen ook zeker wel eens op elkaar. Hoort erbij toch ? Als het maar bij even mopperen blijft. Iedereen heeft zijn/haar dag of moment wel eens even niet.

We zijn ons heel erg bewust dat het bijzonder is wat we doen.
Maar weet het leven in een camper heeft ook nadelen hoor.
Denk maar eens goed na hoe luxe het is als je vandaag de wc gewoon doortrekt, er altijd warm en koud water uit de kraan komt. De wasmachine aan kan zetten als het nodig is.
Missen we dit soort dingen ?
Soms maar de vrijheid, het niets moeten, het samen zijn, de rust, de natuur. We krijgen er zoveel voor terug. En het is luxe kamperen wat wij doen. Zo'n camper is geen tentje.......

We weten ook heel goed dat deze reis niet oneindig kan duren, maar we hopen er zeker nog 2x deze termijn aan vast te plakken.

Onze reis is nog niet klaar !

We zien het ook nog steeds als een reis, een reis die ons maar zeker ook Naud laat groeien (letterlijk en figuurlijk)
Want wat zijn we trots op hem !

En ja onze Storm, een maatje van ons alle drie. Voor ieder van ons geeft ook hij net even dat beetje extra op bepaalde momenten. Samen wandelen, tegenaan kletsen, extra knuffel, even ravotten, voetballen of gewoon bij je slapen met z'n kop op je voeten.

Tuurlijk missen we familie, vrienden, collega's maar we ontmoeten zo enorm veel mensen onderweg uit alle delen van de wereld. Je buren zijn steeds anders. Ene dag komen ze uit Duitsland, dan uit Amerika, en van de week uit Kamperland  !!

6 maanden, 182 dagen, 4368 uur en dit hopelijk nog keer 2 !

Maar zoals we iedere dag zeggen niets staat vast, er zitten wielen onder. Is het niet linksom dan rechtsom. We zien wel waar de dag ons brengt. Dat zijn zorgen voor morgen. Geniet van de dag, ze zijn voorbij voor je het weet.....

Als het goed is staat het filmpje erbij, anders even video's aanklikken.

1. Paul Rottier:
    1 juli 2023
    Leuk te horen dat jullie het nog steeds naar jullie zin hebben.
    Mochten jullie dit najaar weer naar het zuiden gaan komen we elkaar misschien weer tegen.
  2. Dijst, Ko & Junior:
    2 juli 2023
    Hallo, wat leuk een berichtje uit Zeeuws Vlaanderen. Wie weet komen we elkaar weer ergens.
  3. Rosalinde:
    11 juli 2023
    Een prachtige unieke kans en wat geniet ik met jullie mee! Ik ben ook een beetje aan het reizen, mee met de foto's, genietend van jullie plezier! Qualitytime