Feest

4 juli 2023 - Nimtofte, Denemarken

Vandaag is Naud jarig !!

15 jaar alweer. We weten nog als de dag van gister dat we zwanger waren. Totaal niet meer verwacht, maar oh zo blij en bijzonder. Maar ook zijn grote zus Chris, toen 9 jaar oud, wat was ze trots om grote zus te worden.

Maar ja het was geen zorgeloze zwangerschap en zeker geen gewone bevalling. 6 weken te vroeg werd tie geboren. Super klein was tie en nu, geen jongetje meer, maar een puber.

Een puber die nu al 6 maanden met ons mee op reis is door Europa. We zien hem groeien, letterlijk en figuurlijk. Wat leert hij veel tijdens deze reis. Het was natuurlijk een moeilijke keus om dit met hem te gaan doen. Maar wat zijn we trots op hem !!

We vieren zijn verjaardag in Denemarken en in Zweden, want om half twee vertrekt de boot.

De slingers hangen op, de taart staat in de koelkast, de kaarten en kadootjes die we mee hadden heeft tie net opengemaakt.

Zaterdag gaat tie samen met Norman een hele dag vissen met een Nederlandse visser die in Zweden woont. In de ochtend met een boot. Tips en uitleg om in de middag een vistour met kajaks te gaan doen.

We gaan opruimen,  inpakken, nog wat boodschapjes halen en inchecken.

Liefs van ons

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda Verolme-Snijders:
    Gefeliciteerd met Naud en een leuke dag vandaag! 🎂🎉
  2. Adrie heyboer:
    4 juli 2023
    Gefeliciteerd naud en ook jullie Diana,en morman groetjes van ons hier uit middelburg.
  3. Coby:
    4 juli 2023
    Gefeliciteerd en maak er een mooie dag van.
  4. Joop lodewijk:
    Van harte gefeliciteerd
  5. John en Astrid:
    4 juli 2023
    Hierperdepiephoera gefeliciteerd met je verjaardag Naud😘maak er een leuke dag van .
  6. Monique:
    Gefeliciteerd 🥳
  7. Jose:
    4 juli 2023
    O wat geweldig gefeliciteerd met jullie kanjer. Laat ze genieten van het vissen
    Liefs Richard en jose(Luxemburg)
  8. Rinus:
    4 juli 2023
    Proficiat en een fijne dag samen
  9. Circa kommer:
    4 juli 2023
    Gefeliciteerd Naud en een leuke dag
    en veel vis plezier.
  10. Janet:
    4 juli 2023
    Gefeliciteerd maak er een mooie en gezellige dag van. Volgens mij gaat dat helemaal lukken want zo te lezen zijn alle dagen mooi en gezellig bij jullie.🍀
  11. Marjolein:
    4 juli 2023
    Gefeliciteerd met Noud, maak er een mooie dag van. Heel bijzonder om op deze manier jarig te zijn. 🥳🥳🥳
  12. Joes:
    Hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd 🥳🥳🥳 en dikke knuffels 😘😘😘
  13. Miranda:
    Gefeliciteerd met naud.🥳🥳
  14. Truus Dijst:
    5 juli 2023
    Gefeliciteerd Naud en geniet v het vis kadobon🦈🦈🎊🎊
  15. Ellen:
    Van harte met Naud! Ik weet het ook nog goed, dat je zwanger was 😄