Feest

4 juli 2023 - Nimtofte, Denemarken

Vandaag is Naud jarig !!

15 jaar alweer. We weten nog als de dag van gister dat we zwanger waren. Totaal niet meer verwacht, maar oh zo blij en bijzonder. Maar ook zijn grote zus Chris, toen 9 jaar oud, wat was ze trots om grote zus te worden.

Maar ja het was geen zorgeloze zwangerschap en zeker geen gewone bevalling. 6 weken te vroeg werd tie geboren. Super klein was tie en nu, geen jongetje meer, maar een puber.

Een puber die nu al 6 maanden met ons mee op reis is door Europa. We zien hem groeien, letterlijk en figuurlijk. Wat leert hij veel tijdens deze reis. Het was natuurlijk een moeilijke keus om dit met hem te gaan doen. Maar wat zijn we trots op hem !!

We vieren zijn verjaardag in Denemarken en in Zweden, want om half twee vertrekt de boot.

De slingers hangen op, de taart staat in de koelkast, de kaarten en kadootjes die we mee hadden heeft tie net opengemaakt.

Zaterdag gaat tie samen met Norman een hele dag vissen met een Nederlandse visser die in Zweden woont. In de ochtend met een boot. Tips en uitleg om in de middag een vistour met kajaks te gaan doen.

We gaan opruimen,  inpakken, nog wat boodschapjes halen en inchecken.