Boot Spanje - Italië

23 maart 2023 - Civitavecchia, Italië

We zijn in Italië na een zeer lange reis, maar wel een mooie reis. Het was een hele belevenis en voor mij deed het wel beetje denken aan de vele vele keren dat ik met de Olau line van Vlissingen naar Londen ging.

Voor iedereen die weet dat Norman al zeeziek is als tie in z'n koffie roert weet dat het best spannend was, maar het ging prima !! Gelukkig maar want ik wou echt die camper niet van de boot afrijden. Maar hij had natuulijk wel z'n zeeziekpilletjes uit Nederland mee !!

Na enige vertraging dinsdagavond gingen we om 23:00 aan boord. Inchecken was voor ons 18:30. Dit moet voor 20:00 en met grote camper en aanhanger wisten we dat we tijdig aanwezig moesten zijn dus ja dat was lang wachten maar gelukkig wel in de camper. Ik ben op een gegeven moment ook maar eens even met de koektrommel langs de verkeersregelaars gegaan. Dacht die staan daar ook maar hun best te doen, want wat een chaos.

We hadden een hut, waar ook Storm in mocht. Uitlaten moest op het bovendek, daar was een uitlaatmogelijkheid. Wij dachten stuk afgezet met kunstgras ofzo maar het was een bak met grind van 1x1 meter.... Balou van Chris en Dennis d'r kattenbak ik nog groter. Maar ach poepzakjes en fles water doen wonderen.

We hebben goed geslapen en de volgende dag ging eigenlijk best snel voorbij.
Buiten zitten, rondje lopen, potje kaarten, Netflix en mensen kijken.

We hadden ook genoeg eten en lekkers mee omdat we wisten dat we met Storm de restaurants niet in mochten dus het was echt kamperen in onze hut. Ik had croissants en kaas mee voor ontbijt, wraps met gekookte eieren, sla en kipstukjes voor de lunch en chips, cola en chocolade voor tussendoor. Nou ging prima. Koeltas in je koffer doet wonderen.....

De boot af ging veel sneller, maar wat staat zo'n dek dan vol zeg. Snap wel dat ze 3 uur bezig waren voordat al die vrachtwagens, auto's en campers erop stonden. En hoe.....strak en dan bedoel ik echt strak tegen elkaar.

We hebben afgelopen nacht op parkeerplaats nabij de boot geslapen. Veel campers reden hierheen voor de nacht.
Vandaag zullen we klein stukje naar het zuiden rijden en Italië gaan verkennen.

Liefs van ons

1. Ed dijst:
    23 maart 2023
    een hele toch hoor, maar wel leuk en geen zee ziek, want dat is niet fijn.
  2. Digna:
    23 maart 2023
    We lezen nog steeds mee. Veel plezier in Italië.
  3. Monique:
    Leuk verhaal weer, ik lees alles met plezier! Fijne tijd in Italië 💖
  4. Marjolein:
    Heerlijk, geniet ervan in Italië. ☀️😎😘
  5. Circa kommer:
    23 maart 2023
    Alweer een ervaring rijker,en nu in het mooie Italië ....geniet er van
  6. Bianca:
    23 maart 2023
    Super fijn dat je niet zeeziek bent geworden en welkom in Italië!! Veel plezier luitjes en als je in de buurt van Umbrië komt laat het maar weten!
  7. John en Astrid:
    24 maart 2023
    Hoi oude buurtjes ,
    Zo te lezen hebben jullie het reuze naar jullie zin .
    Veel reis en wandel plezier in Italië.
  8. Annet en Kees:
    25 maart 2023
    ziet er allemaal weer heerlijk uit! blijven #genieten en goeie reis wederom
  9. Rosalinde:
    25 maart 2023
    Heerlijk gaan genieten in Italië!!