Van strand, naar de stad naar de bergen

11 januari 2023 - Mas de Barberans, Spanje

Daar zijn we weer even. De mannen zijn aan het koken, dus ik dacht mooi even de tijd voor een nieuw verhaal.

Wie ons volgt op Instagram ziet wel regelmatig foto's maar we vinden het ook erg leuk ons verhaal bij te houden.

Vanaf de camperplaats bij de koeienstal zijn we zaterdag naar de kust gereden voor paar dagen. Aan de kust moesten we echt reserveren want alles wat wij tegengekomen waren was vol. We konden allen nog reserveren op de tweede of derde rij maar dat vonden we prima. Bij aankomst dacht ik, ik vraag toch nog even, eerste rij geen plaats meer. Nee zei ze, tenminste...er is net een camper weggegaan. Zo ik dacht dan wil ik die wel ! Ze vond het geen probleem om de reservering te veranderen dus toen ik in de camper kwam zei ik we staan aan het strand. Echt prachtige plaats. Hoe vol de camperplaatsen zijn  zo dicht zijn alle faciliteiten in de stadjes. Winkeltjes, restaurants alles dicht. Alleen de supermarkten zijn open.

Zondag lekker dagje rust en wat dingen opgeruimd en uitgezocht. Norman z'n garage opgeruimd want toen we zaterdagochtend weggingen hadden we een lekke band bij de aanhanger. Bleek lekke velg te zijn. We zijn dus op zoek naar garage die de juiste maat velg verkoopt. De buitenkant was prima maar binnenkant blijkbaar roestig.

Zondag ook het plan bedacht maandag naar Barcelona te gaan.

Camp Nou was nu toch wel heel erg dichtbij. Om half 9 naar de trein, Storm mee, z'n kar mee en hup in de trein. Uurtje waren we onderweg. We hebben veel gezien, veel gelopen, 2x op terras en toen de mannen in Camp Nou waren zat ik lekker met Storm in het park.

In de avond weer terug.

Top dag gehad !!

Dinsdag weer dagje rust, buiten aan het strand ontbijten. Norman en Naud op de fiets en electrische step naar Blanes want daar zat autowinkel maar helaas.

We blijven nog even doorzoeken. De reserveband zit er onder.

Vanochtend vroeg vertrokken van de kust naar de bergen. Afgelopen zomer op festivals paar keer gesproken met de eigenaren van Finca Ecolive. Ze hebben een prachtige olijfboomgaard in Spanje. Helaas zijn ze zelf nu in Nederland maar we mochten wel gebruik maken van hun land.

Ze zei al de laatste 2,5 kilometer is onverharde weg. Nou ik kan zeggen dat was 't zeker. Wat een route erheen, maar wel mooi en bijzonder.

We zijn eind van de middag nog even de berg opgeklommen en morgen doen we nog een wandelroute.

Echt niet normaal mooi hier.

De olijfolie die ze maken is online te koop of in diverse winkels in Zeeland.

De eerste potjes rummicub voor vandaag hebben al plaatsgevonden. De competitie wordt steeds serieuzer.

We zullen morgen zeker nog nieuwe foto's plaatsen van hier.

Groetjes en veel liefs van ons  !

1. Monique:
    Heerlijk verhaal weer! 👍 Breda.... haha geweldig
  2. Coby:
    11 januari 2023
    Wat een leuk verhaal en wat een mooie foto's. En inderdaad een hele mooie plaats aan het strand. Beetje jaloers ben ik dan wel als ik dat zie. Vanmiddag al wat verhalen over jullie gehoord want we hadden koffie visite van???? Juist jouw ouders. Groetjes.
  3. Alinda:
    11 januari 2023
    Oh wat heerlijk om met jullie mee te reizen. Hier wind en regen, dus jullie zitten goed daar!
  4. Circa kommer:
    11 januari 2023
    Wat een leuk reis verhaal alweer, en Barcelona mooie stad hè
    Wat lastig nu toch met de band hoop dat het snel opgelost is
    Groetjes en fijne dagen
  5. Marjan:
    11 januari 2023
    Heerlijk om te lezen wat jullie allemaal beleven!
  6. Esther Kommer:
    12 januari 2023
    Leuk om alle updates even te lezen na het zien van de fotos op Instagram! Groetjes van ons😘
  7. C.h.a dijst-floor:
    12 januari 2023
    beter weer als hier regen regen en nog eens regen. Goe d dat alles goed gaat op n lekke band na dan...... dus dat word hard holle voor Naud achter jullie aan dan