De trekhaak zit eronder !

28 november 2022 - Kamperland, Nederland

Wat is er zaterdag hard gewerkt door Norman en Darek. De trekhaak is onder de camper gemonteerd. Een hele klus, Norman zei het leek wel een Ikea bouwpakket..... Gelukkig is Darek automonteur en weet hij precies hoe dit allemaal moet.

Want ja de trekhaak eronder betekend dat de aanhanger mee kan op reis. De aanhanger is onze 3 in 1. Extra opslagruimte, we gaan er onze mini foodtruck Poffers aan Zee van maken en het belangrijkste is natuurlijk Naud zijn slaapplaats !!

En wat is zijn slaapplaats mooi geworden. Hij kan altijd in de camper slapen als het moet, maar wij hebben ons bedacht het is geen vakantie. Voor 2 of 3 weken is dat leuk, maar we hebben allemaal wel eens even tijd en ruimte voor onszelf nodig toch ? Een puber van 14 is geen jongetje meer van 3 die je om 7 uur naar bed doet en nog in een kleuterbedje kan laten slapen. Hij is langer dan ons en heeft gewoon net als ons behoefte aan ruimte en privacy.

Dit weekend zijn we ook weer gezellig uit eten geweest met vrienden en hebben we nog spullen opgeruimd.

Dat opruimen blijft een ding apart. We dachten echt niets meer te hebben maar toch komen er iedere keer nog dozen met spullen waarvan we denken hadden we dat ook nog mee.... Het meeste kwam nog uit de schuur hoor. Wist niet wat ik zag gister, er is al enorm veel gereedschap en schroeven verkocht, weggegeven of weggegooid maar toch stonden er gister weer paar kratjes met spullen. Telde wel 27 schroevendraaiers en 40 sleutels, baco's, bitjes, schroeven, spijkers, plamuurmessen, steeksleutels. Echt waar dat allemaal weer vandaan kwam.... Maar wat mee gaat op reis is ingepakt en de rest krijgt een mooie bestemming. Verder is het meeste nu echt wel weg. We hebben nog een printer, droger en 2 tv's over dus als iemand nog interesse heeft , doe even een berichtje.

Het lijkt wel beetje gewoonte te worden om op maandag een nieuw verhaal te maken, denk dat we dat er straks ook maar beetje inhouden.  In ieder geval één keer per week, en tussendoor zullen we op Instagram ook nog wel dingen blijven delen. Voor nu is maandag voor mij handigst want dan ben ik vrij. Thuis nog administratieve zaken regelen want het is echt niet instappen en gaan hoor. Er zitten in ons avontuur al aardig wat uren werk. Administratieve zaken, verzekeringen, zorg, auto, adressen, internet, school, telefoons, bank, paspoort, rijbewijs. Alles moet geregeld zijn ! Dat hoort bij de voorpret en al is alles niet even makkelijk te regelen, het is te regelen maar soms kost het gewoon even wat extra tijd, inzet en telefoontjes.

Nog 5 weken.........

TrekhaakTrekhaakAanhangerAanhangerAanhanger

1. Monique:
    28 november 2022
    Wat een mooie plek voor Naud! Goed bedacht! Hebben jullie ook wel eens aan youtube gedacht? Vloggen op youtube kan inkomsten betekenen bij voldoende likes/weergaves. Het is maar een ideetje 😊
  2. Dijst, Ko & Junior:
    28 november 2022
    Ja weet ik, maar nog niet echt de tijd gehad dat eens even goed uit te zoeken. Staat zeker in optie. Dank voor de tip !
  3. Monique:
    Top geworden
  4. Natascha Van Genderen:
    Weer een leuk verhaal!
    Wat een leuke plek voor Noud.
  5. Circa kommer:
    29 november 2022
    Tis weer top hoor ,en een mooi plekje voor Noud
  6. John D:
    8 december 2022
    Wat een leuke website! Vloggen op Ytube is inderdaad in. Maar je moet er inderdaad tijd voor vrij maken. Ik weet niet of je een huisdier meeneemt...vb een poes..of een cavia. Dan maak je er TikTok poes van of TikTokCavia on the road?