Vrijdag

13 oktober 2023 - Eging am See, Duitsland

Het is vrijdag !

Soms weten wij niet zo goed welke dag het is, behalve op vrijdag want dan krijgen we altijd tussen 9 en 10 uur een mail van (o)ma.

Al 40 weken, iedere vrijdag een kort verslag van hun week.

Behalve vandaag, want straks loop ik gewoon even bij ze binnen om goedemorgen te zeggen !!

Gistermiddag waren we al zo dichtbij elkaar dat we naar de camping in Duitsland gereden zijn waar we voor vrijdag hadden afgesproken.

(O)pa stond al bij de slagboom, we hadden onze live locatie aangezet.

Wat onwijs fijn om elkaar weer te zien, een knuffel, lachen, tranen. Hoort er allemaal effe bij.

Echt een jaar geleden hebben ze de camper al gereserveerd,  een jaar hebben ze uitgekeken naar deze reis, en wij ook ! Trots en dankbaar dat ze dat nog kunnen doen. Voor het eerst 3 weken met een huurcamper op reis. Ze zijn na een week al verkocht. Mooi om hun verhalen over die eerste week te horen, want ja tis geen vakantiehuis of hotelkamer. Het is je huis op wielen, die is groot, die heeft stroom nodig,  daar moet water in en uit onderweg, je wc zit niet op de riool aangesloten. En ja waar slaap je iedere avond. Maar ze doen het geweldig !

Gistermiddag nog buiten bakkie koffie, met alle kadootjes, boodschapjes en lekkere dingen bekijken die ze hadden meegenomen en meegekregen. Daarna zijn we in het restaurant op de camping gaan eten. In de camper nog even facetimen met Chris en Dennis. Oh wat een gekkenhuis, wat een gekakel zo met z'n zevenen door elkaar.

We gaan genieten komende week !