Wat een week.....

18 juni 2023 - Rees, Duitsland

Wat een week was dit......

Zoals we vorige week zeiden, maandag nog dag klussen en maandagavond terug naar Ruurlo. We gingen met 2 auto's, want de leenauto moest terug en om woensdag terug naar Rijen te gaan hadden we Chris haar auto mee. We zijn nog super lang bezig geweest dus pas heel laat terug in Ruurlo.

Voor Storm hadden we voor dinsdag al afspraak bij de trimmer en dierenarts staan. Norman wou de campergarage en aanhanger nog opnieuw indelen dus de dag stond goed vol. Cees en Christel hadden ook afspraken dus we zeiden in de avond gaan we gezellig uit eten. Dit ging echter even iets anders. Christel d'r moeder was gevallen en lag met gebroken been in de ambulance.

Ik zou woensdag en donderdag in Ruurlo blijven met Storm maar omdat er in Rijen nog zoveel werk aan de keuken was hadden we besloten dat ik toch mee zou gaan, we donderdagavond met de auto van Chris weer naar Ruurlo zouden gaan en ik vrijdag in Nijmegen de auto bij Chris en Dennis zou inleveren.

Maar ach je kan plannen en bedenken wat je wil, maar ook hier liep alles anders....

Ik zal jullie alle details besparen want dan wordt het een boek ipv een verhaal maar de korte versie is dat wij pas vrijdag om 16:45 in Rijen vertrokken.

Maar.....wel met een prachtige keuken als eindresultaat. Naud twee nachten bij z'n zus op de bank en wij met Storm 2 nachten in een hotel. Eerst 1 en in volle overtuiging donderdagavond rijden we terug maar we zeiden donderdag tijdens avondeten wat gaan we doen. We waren beide te moe om nog te rijden, het is nog zeker 2,5 uur en in de keuken was om zeven uur de lijst met kleine dingetjes gewoon nog te lang. En die kleine dingetjes, werden af en toe grote dingen want het past net niet, onderdeel mist, kabel net te kort.

Gewoon slim zijn, hotel bellen voor nog nachtje extra, nog poosje doorwerken en vrijdagochtend de laatste dingen zodat de keuken klaar is. Nog een keer schilderen, de vloer leggen, een lamp ophangen en de laatste afdekkapjes erop kunnen ze zelf wel, maar we wilden de rest af ! Alles moest wel aangesloten en werkbaar zijn.

We zijn uiteindelijk vrijdag om 16.45 met de auto naar Nijmegen gegaan want daar waren Chris en Dennis met de trein heengegaan voor een receptie. Auto bij hun gebracht en Cees kwam ons daar ophalen. Zo fijn dat dit allemaal zo kon ! Chris en Dennis laatste knuffel en door naar de camper.

Christel was nog op Outdoor Gelderland dus die moesten we nog ophalen. Er moest nog 1 wedstrijd beginnen dus komen je ook nog even kijken? Ja hoor misschien wel even leuk. We waren moe  liepen in onze kluskleren vol verf maar ach das mode toch? Ondertussen was het al half negen maar het was mooi weer en we hoorden dat er een poffertjeskraam stond ! Helaas al gesloten, nou ach kom op de tribune op een paarden kijken. Wat was dit leuk !! Het was springen en rodeostier tegelijk. Naud en Norman dachten wat moeten we hier, tot ze zagen dat er wel heel veel amazones en paardenmeisjes waren :) En ja zo'n springwedstrijd gaat hard ! Het was echt nog even gezellig met z'n vijven.

Frietje bij de foodtruck die nog open was, nog bij de stand helpen opruimen, bij de enorme trailer/camper combinaties kijken en uiteindelijk naar onze camper. Het was zowat donker, maar ja het is dan toch gewoon thuis komen. Auto legen, weer gedag zeggen , en in ons eigen bed !

Wat een week ! We waren versleten ! Zaterdagochtend op gemakje bakkie thee, boodschapjes doen en door naar de camping want John en Karin zijn weekendje naar een hotel in Duitsland gekomen om even bij te kletsen.

Mooi weer dus heerlijk hele middag buiten, tegen de avond lekker de bbq aan, wijntje erbij en tijd te kort. Maar zo fijn ze even te zien en te spreken.

De camping waar we staan is eerste stuk allemaal vaste gasten en weinig ruimte, maar daarachter enorm groot veld aan een meer waar paar campers en tentjes staan. Besloten hier vandaag ook nog lekker te blijven en even te genieten van de rust, van niks doen en de restjes van gister opeten.

En ja aan een meertje dus jullie raden vast waar de mannen nu even zijn. Die zijn vissen.

Maandag gaan we stukje verder rijden, waar we dinsdag en woensdag samen met Kees en Monique zullen zijn. Die zijn met hun camper op vakantie in Duitsland. Dus even gezellig samen op een camping.

Daarna zijn we weer volledig opgeladen voor het vervolg van onze reis en hopen we komend weekend in Denemarken te zijn !!

Liefs van ons

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De schoonzoon:
    18 juni 2023
    Nogmaals heel erg bedankt! Zonder jullie was het huis niet zo geweest! Heel veel plezier de komende periode!
  2. Dijst, Ko & Junior:
    Geen dank he !
    En je weet het een keer staan we weer voor je ring bel bel, nou dan weet je het wel..... we zien de foto's van alle gemaakte plannen wel verschijnen.
  3. Anneke:
    18 juni 2023
    Na twee weken hard werken tijd om het rustige leventje weer op te pakken. Goede reis!!!
  4. Circa kommer:
    18 juni 2023
    Het was weer een heftige week voor jullie, maar wel een om trots op te zijn, wat een mooie keuken hebben jullie afgeleerd. En dan nu weer maar genieten van de mooie reis .groetjes en veel plezier
  5. Ed dijst:
    22 juni 2023
    wat een geregel allemaal en het was al zo warm., maar goed alles is gebeurd wat er moest gebeuren toch, klaar komt het toch nooit, op naar Scandinavië en weer een goede reis. groeten Pa.