Met z'n vijven !!!

31 oktober 2023 - Budapest, Hongarije

Ik kan het nog steeds niet geloven......

Chris en Dennis stonden gisteravond opeens bij de camper !!!!

Maandag eind van de ochtend zijn we vertrokken uit Slowakije en naar Hongarije gereden. We hadden nog leuke afsluiter in Slowakije want de camperplaats was zondagmiddag onderaan de heuvel bij het water maar door de vele regen van vrijdag was het er te nat. We dachten oké, dan andere plaats zoeken? Nee niet nodig bovenop zijn ook nog 3 plaatsen en er is verder niemand dus hier hebben je ook de sleutel van de tuin van het appartement en gebruik wat je wilt. De jacuzzi is warm, veel plezier, stop de sleutel morgen maar in sleutelkastje. Nou wat leuk, wat gastvrij.

Maandagochtend zijn de mannen nog even gaan vissen,  want er is in Slowakije nog geen vis gevangen en zijn we rond 12 uur gaan rijden. Op naar Hongarije, naar Boedapest om precies te zijn. Eerst nog naar de wasserette en op naar Hongarije. Voor de cijfers, en oplettende lezers, land nummer 20.

Al weken hebben Norman en Naud het over het stadion daar en hoe leuk als we dat combineren met bezoek aan de stad. Nooit willen ze naar een stad.... nou wat doen we, gaan we wel, gaan we niet. Ik wou na het bezoek van m'n ouders ook gewoon door, door naar het zuiden, door naar de kust. Eindelijk weer even de zee zien. Nee, eerst Boedapest.  Leuk doen we dat met je verjaardag. Maandag er zijn, dinsdag stadion. Ja leuk, ben woensdag jarig, waarom dan niet woensdag ?? Ja dan dinsdag stadion en woensdag de stad ? Nou maandag stadion, dinsdag de stad en woensdag gewoon lekker naar de kust ? Ik maak eigenlijk altijd beetje de route, dan even met elkaar bespreken maar de mannen hadden deze keer echt een hele duidelijke voorkeur. Vooral Naud wist veel, wist al eerder alles over Boedapest dan ik, wist al welke camperplaats er in het centrum was, hoe ver van het stadion. Ik dacht uiteindelijk prima, ben wel toe aan citytrip dus we doen het gewoon.

Ofwel plan gemaakt, maandag rijden we naar Boedapest. 2 nachten en zien dan wel even verder.

We waren er rond vijf uur, het was al donker, druk op de weg, camperplaats goed vol maar gelukkig nog plaats. Middenin centrum, niets bijzonders, soort parkeerplaats maar lekker makkelijk en op afgesloten terrein. Eten afgehaald, nog even park in gewandeld. Vliegtuigen komen heel laag over, naud heeft een app kan zien welke het zijn, en deelt dat dan graag met ons. Welk vliegtuig, welk type, waar naartoe of waar vandaan. Kijk die gaat wel erg laag he mam, ja leuk.... hij praatte al de gehele dag extreem veel dus ik was echt niet meer benieuwd naar een vliegtuig. Hij nog even filmen, maar ja doet tie vaker.

Zijn we terug in de camper, nog even de was opruimen belt Chris. Lig je al in bed, nee zit op bed de was op te ruimen. Komt Dennis in beeld, heb je wat te drinken, we komen effe langs. Ik zeg leuk, altijd welkom. Totaal niets door, dacht grapje. Zegt tie doe de poort dan open we staan hier met de fiets. Ik zie fietsen, ik zie een hek, maar ja das bij hun in Rijen aan de overkant bij de parkeerplaats ook. Totaal niets door. Ik kijk naar Norman, zo van waarom bellen ze nu nog ? Naud kijkt naar mij, enorme lach op z'n gezicht en zegt kijk eens goed mam, waar zijn ze ?? Ik denk ik snap er niks van. Zoveel auto's rijden er niet in Rijen en zeker geen tram. Ze zeggen ga kijken dan. Nee, zijn ze hier ? Ja ! Nou All You Need Is Love was er niets bij. Ze zaten dus blijkbaar in dat vliegtuig !!

Weken hebben Chris en Naud dit blijkbaar samen besproken. Norman zat er tussen, die moest de route beetje rekken nu en dan. Wat een verrassing Chris en Dennis zijn gewoon hier bij ons in Boedapest. Ze zijn aangekomen,  meteen met taxi naar hun air b&b hier vlakbij en met de fiets naar ons.

Ik was net wakker en dacht wat een gekke avond gister. Ik had echt niets door en kan het nog niet geloven. Norman had wel vorig weekend tegen me gezegd we willen echt naar Boedapest volgende week. Naud heeft iets leuks voor je gezien daar om te doen maar tis een verrassing dus je weet van niets. Als we er dinsdag maar zijn. Oké, nu regel ik graag veel zelf maar dacht Diana niet mee bemoeien we gaan naar Boedapest. Maar dat ze dit hadden geregeld.......

Ben super blij en enorm verrast.

Woensdag vieren we dus gewoon met z'n vijven mijn verjaardag in Boedapest. Nou dat wordt taart en uit eten !!!

We gaan er paar mooie dagen van maken !! I

Liefs van ons allemaal

1. Rob Veerman:
    31 oktober 2023
    Wat een leuke verrassing, maak er een paar heerlijke dagen van en o ja van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎊🎉🍺🍰
  2. Coby:
    31 oktober 2023
    Wat een leuke verrassing voor jullie. Geniet van dit bijzondere verjaardags cadeau.
  3. Erik:
    Fijne verjaardag!
  4. Joes:
    31 oktober 2023
    Hahaha geweldig wat een verrassing Diana! Echt een gaaf verjaardagscadeau. Heel veel plezier en alvast dikke verjaardagsknuffels 😘
  5. Adrie heyboer:
    31 oktober 2023
    Geniet er van maar dat zal wel lukkenmaak er een Leuke dag van ,vanhartegefeliciteerd van ons uit middelburg😘😘
  6. Christel:
    31 oktober 2023
    Wat een leuke verassing , geniet ervan met zijn alle 🥰🥂
  7. John en Astrid:
    In een woord super ,geniet ervan 🙋‍♀️
  8. Ed dijst:
    31 oktober 2023
    Voor ik het morgen ga vergeten, vast gefeliciteerd met je verjaardag en dan ineens met zijn vijven.!!! Een fijne en gezellige dag morgen, dat gaat wel lukken denk ik Groeten Pa
  9. José:
    1 november 2023
    Wat een fantastische verrassing. Van harte gefeliciteerd. Een mooie dag om niet te vergeten.
  10. Ellen:
    1 november 2023
    Wat een supergeslaagde verrassing zeg! En niets doorhebben. Nog van harte gefeliciteerd 🥳
  11. John en Astrid:
    1 november 2023
    Hieperdepiephoera van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van 💐🎶🎊🎉😘😘😘
  12. Circa kommer:
    1 november 2023
    Wat een verrassing en wat een mooie geste voor je verjaardag. Nooit verwacht maar toch gekregen geweldig .ook Hartelijk Gefeliciteerd van mij groetjes en nog fijne dagen samen